ad




Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016

Ασκός (εμπνευσμένο απο το χαρακτικό του Otto Dix "Ο Πόλεμος")

Ασκός
(εμπνευσμένο από το χαρακτικό του  Otto Dix "Ο Πόλεμος")


Είμαι ένας αιμάτινος ασκός,
ή ίσως πάλι να είμαι ένα ζώο λαβωμένο
που κάποιοι πετάξανε, μέσα στα αίματα πνιγμένο.
Η όρασις μου χάθηκε στην αίχλιν του θανάτου
κι ένα κουφάρι έγινα στις λάσπες κάποιου βάλτου.

Είμαι μια έμψυχη μαριονέτα,
σε κουκλοθέατρο ν΄ αναπαριστά μια κτηνωδία,
κάνει τη γνήσια ζωή όμοια με παρωδία.
Τα βρώμικα μεγάλα χέρια κινούν τα νήματα μου,
τρέποντας τα εκτρώματα τους σε ανομήματα μου.

Είμαι ένα υπάκουο ρομπότ,
με όπλα καλά, δείγματα προηγμένου πολιτισμού,
 τους πιο πιστούς υπηρέτες του υψηλού εγωισμού.
  Άβουλο πιόνι σε παρτίδα στημένη από καιρό,
  όσο κι αν μάταια τρέχω να ξεφύγω δε μπορώ. 

Είμαι μια διαμελισμένη κούκλα,
Βλέπεις και συ τα μάτια μου που σαν του τρελού σαλεύουν;
Μέσα στο χαράκωμα κάποιο ίχνος ζωής  γυρεύουν.
Κι άλλα κομματιασμένα σώματα τριγύρω μου θα βρείς ,
μα τυχερός να είσαι και γνώριμα πρόσωπα μη δεις!

Είμαι καλή των σκουληκιών τροφή,
με σαπισμένη σάρκα που 'χει στο κόκκαλο κολήσει,
κορμί και καύκαλο που οι σφαίρες έχουνε τρυπίσει.
Θαμμένος στις λάσπες, αιώνια θα κείτομαι εδώ
τι είναι  συν ένα πτώμα σε όλο τούτο το χαμό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου